loading...
بروز ترین سایت دانلود فیلم و انیمیشن
قوانین سایت

هر گونه کپی برداری از سایت غیر قانونی و حرام بوده مگر با ذکر منبع

MJ بازدید : 270 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای فریمان به نام من بی تو

متن آهنگ فریمان به نام من بی تو

دستاتو میگیرم چشماتو میبینم

آروم سرم و رو شونت میزارم

چشمامو میبندم با غصه میخندم

بی تو من یه لجظه آروم ندارم

بگو کی برات میمیره وقتی دلت میگیره

تو این دنیا فقط تو رو میبینه

هر کی برات میخونه کی قدرت و میدونه

اگه نباشی کی میشه دیوونه

من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم

من بی تو میمیرم دنیا رو بی تو من نمیبینم

تگ دوم آهنگ

هر شب تو خواب منی همه رویای منی

دوریت برام یه جور مریضیه

هر جا که میرم تو رو میبینم

حسم به تو یه حس قریضیه

بگو کی برات میمیره وقتی دلت میگیره

تو این دنیا فقط تو رو میبینه

بگو کی برات میخونه کی قدرت و میدونه

اگه نباشی کی میشه دیوونه

من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم

من بی تو میمیرم دنیا رو بی تو من نمیبینم

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128

دانلود اهنگ با کیفیت 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروز ترین سایت دانلود فیلم و انیمیشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 4,004
  • بازدید سال : 24,003
  • بازدید کلی : 209,177