loading...
بروز ترین سایت دانلود فیلم و انیمیشن
قوانین سایت

هر گونه کپی برداری از سایت غیر قانونی و حرام بوده مگر با ذکر منبع

MJ بازدید : 213 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مسعود محمد نبی به نام عشق من با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(شعر : حمید نصرالهی / موزیک و تنظیم : انوشیروان تقوی / گیتار : فیروز ویسانلو)

Masoud Mohammad Nabi   Eshg دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام عشق من

—————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Masoud Mohammad Nabi – Eshghe Man

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Masoud Mohammad Nabi – Eshghe Man

—————————————-

متن آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام عشق من

نمیذارم دنیا تو رو از من بگیره

خودت میدونی دلم بی تو میمیره

نمیذارم جز تو هیچ کسی تو قلبم

بیاد و جاتو توی دنیام بگیره

*****************

عشق من دوست دارم میگیرم دنیا رو من واسه تو

آخه عاشقت شدم

عشق من بخاطرت جون میدم من میمیرم می بینی 

شدی عشق خودم

*****************

بگو از من چی میخوای

بگو با من تو میای

دلم میخواد که باشم

من با تو

هم با من میمونی

تو احساسمو میدونی

وقتی میگیرم تو دستام

دست تو


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروز ترین سایت دانلود فیلم و انیمیشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در رابطه با این سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 120
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 4,099
  • بازدید سال : 24,098
  • بازدید کلی : 209,272